Lillasyster och lilla Storasyster -

Sofia och klätterställningen

Nu ska jag beätta om en händelse som hände mig. Igår. Jag demonstrerar med streckgubbar på post-it lappar.

Här är en klätterställning och jag:
Jag är glad.

Här hänger jag i armarna i det där blåa nätet som är som ett tak man ska klättra runt i:


Fortfarande glad.

Här lyfter jag från marken och leker Spiderman:


Glad som en lärka.

Här beslutar jag mig för att äntra mark igen:


Glad.

Detta händer när benen nuddar marken:


Inte fullt så glad.

Här har jag ramlat ihop på marken och låter som Peter Griffin:



Sammanfattningsvis fick jag ont i knät. Kul va? Om jag har tur slipper jag orienteringsdagen...

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0