Lillasyster och lilla Storasyster -

Tjock hund!

Idag när jag var ute med våra grannars hund, så gick jag förbi ett dagis. Två killar i kanske 6/7 års åldern springer fram till mig och skriker:

Kille 1 - KOLLA! DET ÄR EN TJOCK HUND!
Jag - Tjock hund? Donna är ju inte tjock?
Kille 2 - Jooooo! Jättejättejättejättejätte tjock hund!
Jag - Nä, det tycker inte jag. Hejdå killar!

Killarna springer efter mig när jag börjar gå.

Kille 2 - Tjock hund, tjock hund!
Kille 1 - Din hund är dum!
Jag - Varför det? Donna är ju jätte snäll och söt.
Kille 1 - Nej, den kan bitas! Grrrr!
Jag - Nää, Donna bits inte.
Kille 1 - Men den kan slickas!
Jag - Haha, men det kan väl du också?
Kille 1 - Nä! Jag kan bara pussas!
Han springer fram till mig, tar tag i min hand och pussar på den.

Kille 1 - Du är söt!
Båda två börjar fnittra hysteriskt och springer så fort de kan bort från mig.

Ja, de säger ju att kärlek alltid börjar med bråk!

Kram, Sofie!

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0