Lillasyster och lilla Storasyster -

SF

SF = Sofie-fritt! Under den kommande veckan är Sofie i landet av grod-ätare; FRANKRIKE! Det innebär att det bara är jag och alla mina två läsare här, så NU ÄR DET FEST! Oboy vad vi ska ha kul! Hoppa i sängen, äta godis på vardagar, låta bli att knyta skorna och massa annat skoj som man inte kan göra när Sofie är här.

Jag inleder veckan med att ha datorfodralet på huvudet:



OCH PÅ ANDRA LEDDEN!!!



Jösses vad vi ska ha kul!!!

Sofia



SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF-SF!

Allas kommentarer
Detta skrev Hedvig!

Aaahh!:D Jag längar redan till nästa festinlägg!;)<3

2011-05-30 @ 15:34:21
URL: http://sidensvansarnaa.blogg.se/
Detta skrev Matilda

Svaret är nej, Sofia. Du är inte normal överhuvudtaget. Men jag tycker om dig ändå <3

2011-05-30 @ 21:36:01
URL: http://mattiez.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0