Lillasyster och lilla Storasyster -

Jag är döende!

Okej, nu överdrev jag. Men det är nästan! Ni vet att jag har haft ont i nacken och ryggen ett tag? Det kom i Fredags efter gymnastiken och har fortfarande inte gått över. Eftersom att jag inte ens har kunnat gå till skolan på två dagar så bestämde vi att jag skulle åka till någon specialict (kiropraktor), så att kan kunde kolla ifall att det var något allvarligt, för precis samma sak har hänt två gånger innan. Efter att ha gjort en konstig undersökning på mig, så berättade han att mina skulderblad och axlar satt lite fel typ. Men frukta icke, det går att fixa. Jag fick lite övningar som jag skulle göra under en vecka, och nästa tisdag ska jag dit igen.

Själva behandlingen var himla läskig. För att min nacke/rygg skulle fixa sig så behövde han knäcka massa olika saker, vilket var skitläskigt. Det gjorde inte ont, men det knakade och "poppade" jättemycket på det ställerna kan knäckte! Usch! Han behövde även trycka på några muskler för att få dem rätt, vilken gjorde att hela armen fick ett eget liv. 

När jag kom hem så fick jag konstiga biverkningar (som var helt naturligt enligt kiropraktorn). Tex så kunde jag knappt stå upp för hela kroppen var så trött, jag fick ont i huvudet och det gjorde ännu ondare i nacken/ryggen. Det går tydligen inte över förens om något dygn till, så jag måste hoppa skolan ännu en dag. ..

Kram, Sofie

PS: JAG HATAR VERKLIGEN SNÖ.

Allas kommentarer
Detta skrev Sofia

Men gud! Stackars dig Sofie... :'(

Detta skrev Sara

Stackare :( hoppas det blir bättre snart!<3

2011-05-04 @ 17:11:08
URL: http://sarawinter.blogg.se/
Detta skrev Sofie!

Tack så mycket! :)


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0