Lillasyster och lilla Storasyster -

Sjukt Glad

Haha, nu var jag rolig. Jätterolig. Vill ni veta varför? Jo, det är såhär att jag är sjuk men ändå glad, för jag är inte så pass sjuk att jag vill dö, men ändå så är jag för sjuk för att behöva gå till skolan! Nästan som att vara ledig! Visst, jag orkar inte gå upp ur sängen, men att slippa skolan och få ligga i sängen och äta glass hela dan är verkligen inte så farligt! Alltså blev namnet på inlägget "sjukt glad". 

Haha, jag måste vara den bästa komikern i världen!

PS: Om någon som jag känner läser det här så måste jag bara hälsa att jag nog inte kommer till skolan i morgon heller. Suckers!



Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0