Lillasyster och lilla Storasyster -

Nästa bror finns bakom något... som luktaar!

Fras från "Pettson och Findus i snickarboden". Världens bästa! Jag har lite hjärnstillestånd om vad jag ska dela med världen idag, så det får bli en annan bild jag har målat:

Målad i tusch och akvarell

Kan se hur många brister som helst med denna, men de ska vi inte peka ut, för här är vi poitiva! Bilden är också tagen med mobilen, för jag ORKAR verkligen inte plocka fram kameran.

Är förresten helt slutkörd nu efter träningen (det var inte så roligt idag), känner att jag skulle behöva en helg till...

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev Bella

men gud vad underbar! kan du inte rita en till mig oxå? sofia = superduktig konstnär <3

2011-03-28 @ 15:59:03
URL: http://lifebybella.devote.se
Detta skrev Sofia

Haha tack så mycket <3 Jag kan nog måla nåt till dig om jag får tid...


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0