Lillasyster och lilla Storasyster -

Soper-spider (uttalas superspider...)

Sofie har förresten väldigt mycket läxor för tillfället, så det blir nog mest jag som skriver. Trist... :'( Men nu känner jag att det är dags för lite bilder. Så jag presenterar för Er.... SOPERSPIDER:









Det är alltså en sopbil i Lego som vi gjorde i sjuan. Det var hemskt... Men den vart fin ändå! När man kör fram bilen så snurrar sopborsten... Och så har den skräpuppsamlare (som man kan stänga). Och så kan man samla upp skräp både bak och fram!

Usch vad jag hatar den bilen... Men nu är Soperspider känd i alla fall.


Kan inte TÄNKA mig att det här var intressant att läsa om...

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0