Lillasyster och lilla Storasyster -

Önskemål

Jag har fått lite önskemål om ett inlägg (wow, det låter som om vi har hur många läsare som helst! Haha, vi har typ två, men de är bäst ändå! (Det var inte meningen att det skulle rimma, faktiskt...)). Dels skulle jag lägga in en bild från London, men de ligger inte på den här datorn och jag har ingen aning om hur man laddar över bilder. Det kan ju inte vara svårt, men ändå... Jag får ändra det här inlägget sen med en bild. Och ta bort det här senaste stycket.

Det andra önskemålet var att länka lite. Och alltså inga Karlsson-på-taket-klipp då, utan bloggar. Så håll till godo, här är de bloggar jag läser för tillfället (gör gärna det ni också):
Ja, det var väl alla. Nu ska jag gå och göra potatismos. Pappas är MYCKET godare, men vad göra om man är ensam hemma?



Allas kommentarer
Detta skrev Sara

Nejmen tack så mycket för länkningen kära Sofia ;). Kan länka er på min blogg oxå, om jag förstår hur man gör :P

2011-03-09 @ 19:18:23
URL: http://sarawinter.blogg.se/
Detta skrev Sofia

Ja tack! :D


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0