Lillasyster och lilla Storasyster -

London

Hejhej! Är på hotellrummet nu å har ont i fötterna. Hoppade på planet kl. 12.15, åkte tåg till centrum, käkade en EXTREMT god pirog på stationen (jag brukar vanligtvis inte gilla sånt, men det var inte Gorbys piroger precis) och letade upp hotellet. Har precis kommit tillbaka från en kvällstur på Towern, de marknadsförde den som någon slags spökrunda, men det värsta var väl tortyrkammaren å det var inte mycket att tala om.

Men det var väldigt mysigt i alla fall och guiden hade världens skönaste skotska dialekt så jag är nöjd :) Tydligen så spelades lite av 101 dalmatiner och den första Robn Hood-filmen in där. Man lär sig nåt nytt varje dag. Och så har jag lärt mig att man inte kan förvara ett kort med magnetremsa tillsammans med en mobil i samma ficka, för då avmagnitiseras kortet. Hm, hade lite problem när jag skulle åka tunnelbana... Men jag var så söt så jag fick åka ändå! (Hahaha, skrattar i mitt stilla sinne!)

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0