Lillasyster och lilla Storasyster -

Hur många lingon finns det i världen?

Jaa, det kan man fråga sig. Den filmen har jag i alla fall gått och sett tillsammans med Bella på bio idag. Världens härligaste film! Älskar den! Igår fyllde mamma år så vi åt ute. Haha, vart matförgiftad. Det var en lite over-kill reataurant som hade ett koncept att man skulle gå fram till en disk för att själv välja vilket kött/fisk/skaldjur man ville ha, så slängde de det på grillen.

Jag delade en råbiff med Rasmus (min storebror) till förrätt. Det var alltså typ en klump med rå köttfärs som man åt tillsammans med en rå äggula, rödbetor (mums), kapris (uek), dijon-senap (uek) och rödlök (uek). Det smakade som rå köttfärs luktar. Inget jag rekommenderar.

Till huvudrätt vart det ankbröst med risotto. Förmodligen den jag blev matförgiftad av. Behöver inte gå in på detaljer där. Men nu är jag frisk.

Ganska ointressant inlägg, men kände att jag behövde skriva av mig lite.

Mitt nästan-mega-blåmärke på höften jag fick från fotöljen är gult nu. Ser ut som om någon har smetat en maskros över allt som tidigare var lila/svart.

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0