Lillasyster och lilla Storasyster -

Framtida Karin Boye?

Jag är allvarligt talat på god väg till att bli en världskänd poet, och det kan Malin vittna för! I skolan så håller jag vi på med dikter och liknade, så vi behöver skriva egna dikter. Jag vill inte skyta, men mina dikter är så bra att man skulle kunna gråta! De är djupa, roliga och otroligt vackra!

Här har ni ett exempel!

Rosor borde vara döda och violer är bara möda
I mitt hjärta så sprutar fanta in kolsyror i min mage!
Så känns det att vara nervöööös och att ha jätteont i magen...
Som en TAGGTAGGTAGGTAGGTAGG!

Visst är den vacker? :D

Puss och kram, Sofie!


Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0