Lillasyster och lilla Storasyster -

Spirit: Stallion of the Cimarron

Idag har jag upplevt verkligt lycka. Sara satt och sjöng på någon låt, men jag kunde verkligen inte placera den; även fast än att jag kände igen den som tusan! Så jag frågade Sara och när hon svarade så var det som om hela jag blev ett paket med fyverkerier! Den var ju från Spirit!!!!!

För alla er töntar som inte vet vilken film det är (Ida och Sofia: KÄNN ER UTPEKADE), så ska jag upplysa er. Det är en helt underbar, fantastisk, jättefin tecknad film om en vildhäst som blir tillfångatagen av människor! Så just nu sitter jag och hatar alla i hela världen lite granna.

Den kanske låter lite töntig, men den är verkligen helt UNDERBAR! Det var den första filmen jag någonsin grät till faktiskt, och jag tror nog att jag kommer gråta om jag kollar på den nu ochså...

De bästa låtarna är den HÄR och den HÄR! Nu är dessa på engelska för att jag inte kunde hitta de svenska veriationerna... :S Men det blir nog nästan lika bra. AHH LYCKA.

Kram, Sofie!

PS: Hästar är skitläskiga i verkligeheten. Huuuualigen.

PPS: Länkarna är från Spotify, så du måste tyvärr ha det för att kunna lyssna på de här helt underbara låtarna.

Allas kommentarer
Detta skrev Sara

SPIRIT<3 Vi måste se den tillsammans någon gång! :D<3

2011-05-19 @ 20:13:20
URL: http://sarawinter.blogg.se/
Detta skrev Sofie!

JA verkligen! Och så får vi tvånga töntarna att kolla med oss! :D <3 Men jag ska kolla på den nu också! :D <3


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0