Lillasyster och lilla Storasyster -

One Love av Blue

Den låten har jag fastnat på, och kan inte få ut den ur huvudet! Specielt biten då de sjunger: Love me love me love me, baby just hold me hold me hold me, OHH, love me love me love me!

Jag kommer ihåg att Ivar någon gång i 6an/7an sa att man ska sjunga "Bäbä vita lamm" det fulaste man kunde jättehögt, för att få bort den hur huvudet, men det funkar inte. Istället fick Carl "bäbä vita lamm" på huvudet, så han springer runt och sjunger på den. 

Tack så väldigt mycket Ivar!



Jag diggar att den mörka killen har oranga mjukisbyxor på sig i början.




Här har ni texten också! ;D

Kram, Sofie!


Allas kommentarer
Detta skrev Sofia

Det här är ju min trumf-låt på Singstar! Jag är ju bäst på den ;P

Detta skrev Sofie!

Jag ska nog visa dig vem som är bäst på den här! Jag kan hela utantill!


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0