Lillasyster och lilla Storasyster -

Nu har jag gjort illa mig. Igen.

Vi hade gymnastik (kullerbyttor, hjulningar och sådant) igår, och såklart gjorde jag illa mig... Jag vet inte hur, men nu har jag i alla fall så ont i ryggen att jag knappt kan röra på mig. Jag har känt mig precis så här två gånger förut: förra gången vi hade gymnastik (jag skulle stå på händer) och när jag ramlade bakåt och slog i huvudet i en vägg (Sofia och jag brottades tror jag).

Fast jag hade i alla fall en jättemysig eftermiddag! Jag, Sofia och Ida hade picknick nere vid havet hemma hos Sofia, och så spelade vi in lite "parodier" på några kända filmer! De blev inte så bra dock, för man hörde inte vad vi sa...


Ida kan inte vänta på att få äta!

Mina små knäppisar Ida och Sofia!!

Jag har bäst balans!

Kram, Sofie!



Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0