Lillasyster och lilla Storasyster -

Mardrömmar!

Förs ville jag bara tacka SARA för att ha gett mig mardrömmar för resten av livet! Hon la upp någon skitläskig video på en tjej/kille som kunde låta precis som häst! Kolla in den på hennes blogg! 

Några andra personer som kan ge mardrömmar är: 

Mojje, från Nicke och Mojje/Nilla. Även kallad "Peddo-Mojje", av mig och Sofia.



Jan Björklund. Akta er så ni inte trillar ner i gluggen!



Jag och Sofia. Behöver jag säga mer? (På den här bilden leker vi Katja-Kaj og Bente-Bent!)


Men vinnaren är nog ändå den här killen:


Kram, Sofie!

Allas kommentarer
Detta skrev Sofia

HA! Du har ju snott alla av mig... <3

Detta skrev Sara

Visst är den helt sjukt läskig?! Sorry för att jag ar gett dig och några fler mardrömmar, kände bara att jag behövde dela med mig av min rädsla ;)<3

2011-04-23 @ 10:34:47
URL: http://sarawinter.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0