Lillasyster och lilla Storasyster -

Lite ledsen just nu...

Jag har kollat klart på Heroes sesongerna, så nu har jag ingen underbar Milo Ventemiglia att kolla på :( Usch, va man blir låg av att kolla/läsa klart saker! Det var samma sak när jag hade läst ut Harry Potter serien, jag började typ hyperventilera och sprang runt i cirklar i flera dagar. Jag läser en bok serie som heter "Vampire Acadamy" just nu, och har bara en bok kvar! Jag laddade ner hela den serien på min mobil, så man blir lite van vid att ta upp mobilen och läsa lite då och då. 

Eftersom att jag älskar listor, så kommer det en på galet bra serier nu!
  • Prison Breake. Hihi, huvud personen Wentworth Miller är SNYGG. Fast han är typ 38. Och gay.
  • Heroes såklart :D SUPERDUPER SERIE
  • Gilmore girls, jättemysig.
  • Lost, men det spårar ur TOTALT i de senare sesongerna.
  • Nikita är helt okej!
  • VAMPIRE DIARIES! HELT UNDERBAR!

Kram, Sofie!

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0