Lillasyster och lilla Storasyster -

Hon är inte nacist i alla fall

Malin - "Igår när jag kom hem så ritade jag en jättestor bild på Hitler!"
Sofie - "Öh??"
Malin - "Och sen eldade jag upp den!"

Malin är rätt lugn av sig, så detta var inte likt henne! Om Sofia hade gjort det hade jag nog inte ens reagerat, för hon gör liknande saker hela tiden. Jag kommer ihåg att hon någon gång i 4an-5an hatade någon kändis, så gon ritade en bild på honom, rev sönder pappret, hälde ut det på golvet, trampade på det och sen eldade upp det. Hon tänkte till och med hälla i askan i ett kuvert och skicka det till "hatpersonen".

Kram, Sofie

Allas kommentarer
Detta skrev andrea i 8an

Hahaha vilken kul blogg ni har!! ;D

2011-04-29 @ 14:20:40
Detta skrev malin

aa, det var ju så jag sa de... :O <3

2011-04-29 @ 16:40:18
Detta skrev Sofie!

Tack så mycket Andréa! :)Ja det var det Malin! HIHI


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0