Lillasyster och lilla Storasyster -

Fast det var väl kanske mitt fel... Lite

Nu ska ni tycka synd om mig! På idrotten idag så höll vi på med gymnastik, och jag skulle såklart stå på händerna (mot vägg). Eftersom att jag förra året kunde göra det hur lätt som hälst så trodde jag att det var inga problem. JEEZ va fel jag hade! Jag hamnade för långt ut med händerna, så hela jag rasade ihop och nu är min nacke och rygg typ helt demolerad! Och det var inte det ända! När jag kom hem så ramlade jag i trappan, så jag kommer få ett galet blåmärke på låret. Fast det jobbigaste är nog att sånt här händer med jämna meellanrum, så jag känner mig inte direkt galet graciös.

USCH va det är synd om mig! Varför ska man kunna göra kullerbyttor och stå på händerna? NÄR har man användning av det i verkliga livet?  

Kram, Sofie "surtant".

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0