Lillasyster och lilla Storasyster -

Teatros de los logos

Teaterrep idag 16-20. Det gick inge bra. På fyra timmar kom vi inte längre än halvvägs (när Nancy blir slagen, men inte dödad om det säger er något). Ett smygfoto när "fattighusbarnen" får lära sig hur man slevar i sig mat på bästa sätt:



Hoppas de inte tar illa upp... Dessa är lite yngre än mig och på bilden ser man när dans-lärare Lillian visar dem att man sleva, sen slicka tallriken :P De ser ut som robotar, synkade IN I MINSTA DETALJ!

Hade även fem-kamp med Hedvig när vi inte var med här, vilket inkluderade armbrytning, tumkrig, hjulning, Bulleribock och vem som hade starkast hårstrån. Jag vann, tycker jag. I alla fall armbrytning och Bulleribock. Tumkriget vet jag inte riktigt, och på hjulningen tycker jag att det var lika. Hedvig hade starkast hårstrå...

Man blir ibland utmattad av alla aktiviteter :D

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0