Lillasyster och lilla Storasyster -

Vilken låt?

Här är låten som sitter svetsad i min hjärna, gissa vilken:

Ni som vandrar genom liiiveet
Mot ett ständigt fjärran måååål
Stanna upp ett tag å grubblaa
E de nån soom seett min .... (Hmm, hmm, hmm, hmm)

Refräng:
Så säg mig var, var är .... vänner?
Ser ni .... vänner?
Undran å skräck jag känner.
Var, var, VAR!? Jag undrar blott:

Var är .... broder?
Ge mig .... syster!
Söken å leten tåligt.
*** e dåligt, utan ...!

(Skum, skum, skum. Skum, skum, skum)

Det går inte att få ut den! Detta var alltså början på låten. (.... är ett ord och *** är ett annat ord)

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0