Lillasyster och lilla Storasyster -

Tillbaka från de döda!

Nu är jag tillbaka, och lika strålande som alltid! Eftersom att jag har varit så extremt skitdålig på att uppdatera så har Sofia fått mig att lova att jag ska skriva minst fem inlägg idag, och det tänker jag hålla! Jag har redan skrivit två (plus det här) så det är nu två nlägg till som ni har att se fram imot idag! :) I inlägget om Lily Allen, så var det dock lite problem :( Länkarna funkar inte, så ni får ta och söka själva tills jag har listat ut hur man gör! Hoppas det är OK.

Föresten, är det bara jag, eller är Sofia dunderklantig? Jag menar, hur lyckas man ramla över en fotölj...?

Puss och Kram, Sofie!

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0