Lillasyster och lilla Storasyster -

Sofia tänker

Ovanligt, jag vet! Men har nån av alla er två sett någon reklam för den nya filmen Gnomeo och Julia? Jag undrar hur de har kommit på det... Skulle man göra Romeo och Julia i modern tappning och beslöt sig för att använda trädgårdstomtar? Eller var det någon som fick en uppenbarelse och insåg att Romeo kunde göras om till Gnomeo och tyckte att det var världens bästa ordvits. Så därför skulle det läggas en massa pengar på att göra en film om TRÄDGÅRDTOMTAR (gnome på engelska betyder typ trädgårdstomte) för att någon tyckte att det var bara en kul grej?

Jaa, en försmak på vad som försigår i mitt huvud. Förresten! Jag skulle vilja göra lite reklam för KOMMENTARFÄLTET som står som ett tomt skåp (jag ser framför mig hur vinden ilar igenom ett murket skåp, och så fladdrar en sån där gräsboll förbi som i typ tecknade westen-filmer). Det skåpet vill FYLLAS gott folk!

En instruktion på hur du ska göra:

1. Klicka på "Allas fina kommentarer" (jag vet att det inte finns några, men ändå)

2. Skriv i ditt namn och om du har en blogg eller nåt kan du skriva den adressen (det står att man ska skriva e-post-adress åxå men det gör jag aldrig)

3. KOMMENTERA! Skriv vad sjutton ni vill, bara ni skriver.

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev Hedvig:)

Sv; Varsegod!;D Tack för att du tipsade om vår blogg!

Jättefint tankeinlägg också!<3

2011-03-08 @ 20:03:10
URL: http://sidensvansarnaa.blogg.se/
Detta skrev Sofia

Haha, tack! <3


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0