Lillasyster och lilla Storasyster -

Morgonstund har guld i mund!

Nån mer än jag som älskar tidiga morgnar när ingen annan är vaken, och solen går upp, och allt är så fint? Just nu har jag ett sånt sällsynt tillfälle (klockan är strax efter 6)! Annars brukar jag helst gå upp när solen går ned, jag är för trött.

Idag måste jag ha övermänskliga krafter, för jag gick upp 5 i morse för att duscha, någon hade tagit slut på varmvattnet igår, så det fick bli idag istället!

Nu har jag alltså en massa extratid och vet inte riktigt vad jag ska göra av den. Snart borde jag gå och äta frukost. Eller sova. Jag känner att jag kommer att tuppa av snart. Kommer nog bli jobbigt att orka i skolan idag...

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0