Lillasyster och lilla Storasyster -

Lärdomar

Under slutet av denna vecka har jag haft några aha-upplevelser, när jag har insett att ny kunskap strömmar in i mitt sinne. Detta har jag lärt mig:

Onsdag: Kort med magnetremsa ska inte förvaras tillsammans med mobiltelefoner. De avmagnitiseras då.

Torsdag: Rött vin ska drickas då det är ungeär 18° C varmt, alltså lite kallare än rumstemperatur. Vitt vin ska vara lite kallare, ungefär 10° C - 12° C.

Fredag: Italienska portioner är så stora för att italienare (typ maffioser och sånt) tycker om att äta, dricka och prata väldigt länge. (Eat-Drink-Talk; Eat-Drink-Talk; Eat-Drink-Talk - det blev en vals (Jag vet, jag är nördig)).



Det var nog inge mer.

Sofia

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0