Lillasyster och lilla Storasyster -

Jippie!

Världens bästa busschaufförer

LÄS (kanske inte hela, den var lite seg mot slutet)


Såna busschaufförer gillar jag, de vill jag ha mer av. Jag åkte med en reaggebusschaufför en gång. Jag och någon kompis (kommer inte ihåg vem det var) gick på en buss, så spelade busschauffören VÄLDIGT hög reaggemusik. Vi började dansa lite (såklart) och då sa han i mikrofonen:

"Ja! Bra att ni dansar. Vi höjer volymen lite!"

Sagt och gjort. Men vi började bara skratta förläget och högt. Synd, det hade kunnat blii en riktigt rolig bussresa.

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev Sofie

Haha, det var du och jag väl? I gustavsberg centrum, när vi åkte hem från teatern!

2011-03-21 @ 23:56:58

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0