Lillasyster och lilla Storasyster -

Gissa vad jag har gjort!

Det låter ganska nördigt, men det var faktiskt kul. Jag var på Kungliga Biblioteket och kollade på mikrofimer på tidningar när andra världskriget bröt ut. Förutom alla uppdateringar om krigsituationen så fanns det massor av söta grejer. Då det var skolstart (september) så fanns det massor av reklam som t ex "Höstdress för käcka pojkar och flickor!" Jag ser spicatto-rösten framför mig.

Jag vet att det blev ett nörd-inlägg, men jag är en nörd i grund och botten, så...

Tydligen har jag varit nördigare än vanligt idag, i alla fall enligt Ida. Sofie stack med Malin in till stan och shoppade och fikade. VEM ÄR NÖRD NU, VA?

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev ida

hihhiih ja-a det har du!! ;P

föresten är det nördigt att shoppa...? ;9

2011-04-04 @ 17:18:07
Detta skrev Sofia

Jaaa Ida! Det är ju supernördigt att shoppa! Det vet ju alla... ;-)


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0