Lillasyster och lilla Storasyster -

Baka!

Nu sitter jag i Sofies kök, mitt i baket! Jag, Sofie och Ida skapar Amerikanska muffins med jordnötstoppning. Nyss kom vi på att vi inte visste om vi hade muffinssformar, så vi funderar på att använda knäckformar (GODIS!). Nu står Ida i skåpet och letar efter något som passar. Eller nu hittade hon några som vi kan ha. Tur. Det hade blivit lite jobbigt annars.

I övrigt har jag varit duktig idag. Jag gick upp hyfsat tidigt och åkte och simmade med pappa. Tydligen kunde jag dyka... Skumt, det visste jag faktiskt inte! Aja, Sofie ville lägga upp bilder så det får hon göra nån gång sen.

Nu pyser jag, farväl!

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev idaaa ;D

Haha och när kommer bilderna?? ;D hihhi

2011-03-16 @ 21:24:12
Detta skrev Sofia

Jaa du, när Sofie känner för att uppdatera! :) <3


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0