Lillasyster och lilla Storasyster -

Agda 93 år

Det är jag det. Jag ramlade över en liten fåtölj som ingen vet var den kommer ifrån, eller varför den står där alla ska gå. I alla fall snubblade jag över den och ramlade framstupa. Otroligt nog slog jag inte i huvudet, men jag slog i ordentligt i vänster höft och höger knä.

Jag brukar inte vara så här pipig på kvällen efter en vurpa. Jag piper i fem minuter, sedan släpper jag det. Men nu gör det verkligen jätteont. Jag kan inte ens böja mig ned (såklart kan jag, men det gör ont så in i baljan, så jag låter helst bli).

Efter att jag snubblat blev jag så arg på stolen så att jag sparkade hårt på den. Det borde jag inte gjort, för den fåtöljen var VÄLDIGT hård. Så nu har jag ont i foten också. Smart Sofia. Tur att det är hemstudiedag imorgon, så jag slipper släpa mig till skolan.

Jag hatar den där stolen. Verkligen.

Agda


Allas kommentarer
Detta skrev Sara

Stackars dig lilla Agda! ;)

Jag vet vem som drog dit den där stolen förresten :P.

2011-03-17 @ 08:45:55
URL: http://sarawinter.blogg.se/
Detta skrev Sofia

VA! Vem?

Detta skrev Sara

2 små sexor, du kan ju gå och spöa upp de imorrn lilla Agda ;)

2011-03-17 @ 18:10:04
URL: http://sarawinter.blogg.se/
Detta skrev Sofia

Faktiskt! Det ska jag göra. Tillsammans med de som pajade min stol >:/


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0