Lillasyster och lilla Storasyster -

Sportlov

Jahapp. Nu är det vecka 9 vilket innebär sportlov för alla i Stockholmsregionen! Det inkulderar mig och lilla Storasyster, så nu är det skönt med ledigt. På onsdag åker jag till London med mamma och pappa och kommer hem på lördag. Jag har varit i London en gång förut, men om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket från den gången...
Det ska bli superkul verkligen. Även om man inte kan se det på mig så är jag lite hyper i huvet just nu, ska bli skönt att inte dra omkring hemma hela lovet, för jag har lite dålig fantasi angående aktiviteter hemma förstår ni.

Förresten, jag har blivit värsta nörden på bloggdesign nu. Det är jätteroligt ju, fast det är lite svårt med alla koder om man är självlärd. Men men, man får prova helt enkelt lite! Men nu funderar jag på om jag kanske ska måla lite, eller baka, eller nåt... 

Här kommer ett fint självprträtt jag gjorde nån gång. Jag har min lila mössa på mig och ett par runda solbrillor om det inte syns:


Det blev ganska likt tycker jag!

Kram och mu / Lillasyster

Allas kommentarer
Detta skrev Sara

Ska du till London! Vad roligt, du får ha det så bra :D<3

2011-02-28 @ 15:20:44
URL: http://sarawinter.blogg.se/
Detta skrev Sofia

Tack så mycket <3


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0