Lillasyster och lilla Storasyster -

Presentation av Lilla Storasyster!

Innan vi gjorde bloggen så hade jag MASSA saker jag ville skriva om, men nu kan jag inte komma på något! Irriterande.
Jag tänkte att jag iaf kan skriva ett inlägg om mig själv så att ni får lite koll. Jag heter Sofie och jag är 14 men fyller 15 om 27 dagar (Japp, jag har räknat...). Jag är just nu i en fas då allt jag tänker på är killar, så ni kommer antagligen få läsa mycket om det :D På fritiden så klättrar jag och går på scouter.
Jag gick på samma teater som Sofia förut, men jag var rädd för våran "lärare" så jag slutade med det. Japp, då har ni lite koll på mig! Kram!

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0