Lillasyster och lilla Storasyster -

Kort presentation av Lillasyster

Jaha, Sofie verkar inte vara så sugen på att uppdatera, så jag presenterar mig själv lite. Jag heter Sofia, är 14 år (fyller år i November) och går i skolan (nehe!). Jag blir lätt uppstressad, skrattar mycket och är lite prefektionistisk. På fritiden spelar jag teater, fiol och målar när jag får tid. Jag har en kanin som heter Binky som är 8 år. Jag blev Lillasyster här på bloggen för att jag har två äldre bröder, 18 och 21 år gamla. En fin liten bild på mig, när det var föreställning på teatern i våras:

Föreställningen hette "Landet Aldrig Någonsin", gissa vem jag var (hrm, hrm)...

Bilden är tagen från NVP:s hemsida.

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0