Lillasyster och lilla Storasyster -

Till Ida

Som också fyller 15 år idag! Hennes uppmuntran blir en konståkare som jag TROR hon tycker är jättesnygg (Ida går på konståkning):


Bilden är från http://peaceloveandtwilight.blogg.se/2010/january/konstakning.html

Tror att det var han hon menade. Om det var det håller jag verkligen inte med henne! Som sagt så vet jag inte om det är han, men jag har för mig det.


GRATTIS IDA!!!!!!!!!!!! <3

Sofia



Allas kommentarer
Detta skrev idaaaaaaa

HIHHIIHHIHIHIHI JAAAAAA! ;D;D;D;;D;D det är han!! men han är ful på alla bilder, bara söt som socker i värkligheten sörru!! ;P <333

2011-04-04 @ 17:13:58
Detta skrev Sofia

Psch! Du är ju knäpp! <3


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0