Lillasyster och lilla Storasyster -

Ooh, Harry Potter Harry Potter! Yeah, Harry Potter Harry Potter! Ooh, Harry Potter! Harry Potter that's me!


Umbridge

Jag är för tillfället väldigt taggad på nästa Harry-Potterfilm. Är det förresten någon mer än jag som tycker att det är dåligt att de tog bort minnet av Lily i sjätte filmen? Eller vet var Percy tog vägen, han är jue en skön person! Eller att man inte har sett professor Sprout på länge...

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev Ivar (vackert?)

Jag är oxå taggad! (även om jag är smått nedstämd då jag fortfarande drömmar mardrömmar om din och min frågetävling om HP i falun under träslöjdspassen, du va typ bättre än mig.....) Btw, jag måste nog skriva om er bloggadress 3ggr varje gång för det är förbaskat svårt o komma ihåg vem som är en liten storasyster åt en liten lillasyster o allt vare e.......

2011-04-29 @ 21:09:49
Detta skrev Sofia

Men Ivar då... Det är ju bara att sätta ett bokmärke på vår blogg jue! Gärna som en favorit :D Och så är det alltid bra att veta ett och annat om Harry Potter!

Detta skrev Sofie!

Mm, jag längtar också! Vi får ta och gå tillsammans!

Detta skrev Ivar

det har jag redan gjort, för länge seeeeeedan. bara det att det bokmärket ligger på firefox, o jag kör bara m chrome nu, som är bättre som webbläsare men suger när det gäller att hålla koll på bokmärken...

2011-05-03 @ 22:03:47
Detta skrev Sofia

Äsch då, det är bara att trycka på stjärnan till höger i addressfältet jue :D

Detta skrev Ingealida

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-05-30 @ 14:49:57
URL: http://ingealida.blogmentions.com

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0