Lillasyster och lilla Storasyster -

Onödig fakta om mig!

  1. Jag har bott i USA i två och ett halvt år (2-5 år gammal).
  2. Jag duschar alltid i minst en halvtimme.
  3. Jag har lätt för att komma ihåg telefonnummer och födelsedagar.
  4. När jag var liten så var jag blond och hade spikrakt hår.
  5. Jag har en ny kändis-crush typ varje halvår som jag går in i totalt. Just nu är det Milo Ventemiglia, Hihi :D
  6. Jag älskar jordnötssmör.
  7. Jag har galna tvångstankar! Tex, varje gång jag ser en gul bil, men inte har någon att slå, så måste jag klia mig på hakan och mima "mamma mia, here I go again".
  8. Ibland när jag ska sova så får jag för mig att jag har cancer och kan inte sova på flera timmar.

Kram, SofiE


Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0