Lillasyster och lilla Storasyster -

Narnia Soundtrack och Guppie-korv

Under den senaste veckan så jag inte kunnat sluta lyssna på dramatisk film-musik! Harry Potter och andra likanade äventyrsfilmer är helt klart underbara, men Narnia är nog favoriten. Innan har jag alltid tyckt att jag har helt okej musiksmak, låtar som är annorlunda och som inte spelas sönder på radio, men nu kanske jag har gått lite överstyr...? Får väl hoppas på att det går över snart!
  • Evacuating London av Harry Gregson- Williams (Narnia soundtrack) <3
Regina Spektor är en av mina "lite annorlunda, underbara favorit artister", henne måste ni lyssna på! The Call, Samson (COOLT NAMN!), Eet och Laughing With är mina favisar av henne! 

Föresten, är det bara jag som tycker att Sofia skriver om konstigare och konstigare saker? Först hur man LUKTANDE tar reda på vilken färg äpplen har på fruktköttet, och nu Guppikorv? Jag menar Jeez, hur kommer man på något sådant?

Kram, Sofie

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0