Lillasyster och lilla Storasyster -

Gubbar och Karlsson-citat

Till attt börja med så tycker jag att vi behåller den här bakgrunden tillsvidare för jag har så mycket påskkänslor. Sen så vill jag visa en tecking jag hittade på mitt rum:



Det är alltså en massa smileysar med olika frisyer. Tror jag gjorde den i höstas.

Sen så vill jag dela med mig av ett nytt Karlsson-på-taket-citat, för jag tycker inte att ni får en tillräckligt stor dos av Karlsson:

Karlsson: "Duu Lillebror... Du har väl händelsevis inte nåra karameller kvar?"
Lillebror: "Näe, men jag har tre kola kvar."
Karlsson: "Mmm, de är tre stycken. Men de går inte att dela, å det vet ju minsta barnunge!" *Äter en av kolorna*
Lillebror: "NÄÄÄÄ!"
Karlsson: "'NÄÄÄÄ!' Din glupska lilla pojke! Unnar du mig inte ens en koola?"
Lillebror: "Joo... Nu finns det bara två kvar... Vilken tycker du ska få välja först?"
Karlsson: "Det tycker jag att du ska få göra! Men då måste du också ta den minsta!"
Lillebror: Finurligt "Då tycker jag att du ska få välja först!"
Karlsson: "Jaha!" *Tar den största kolan*
Lillebror: "Nu tog ju du den största!"
Karlsson: "Aaa... Vilken skulle DU ha tagit om du fick välja först?"
Lillebror: "Jag skulle ta den minsta såklart!"
Karlsson: "Ja men du har ju fått den minsta! Vad gnäller du om då!?" *Skakar på huvet och går*

Elakt, men i sann Karlsson-anda!

Sofia

Allas kommentarer
Detta skrev Matilda

Har länkat er söta/roliga/underbara/fantastiska blogg nu :) <3

2011-04-03 @ 17:32:11
URL: http://mattiez.blogg.se/
Detta skrev Matilda

Ser nu att designen på eran blogg inte fungerar när man skriver kommentarer... Då är den bara beigerosa och tråkig. Btw, jag har kvar smöret från Espresso House. :) <3

2011-04-03 @ 17:38:42
URL: http://mattiez.blogg.se/
Detta skrev Sofia

Ooops, ska ta itu med det med en gång (när jag orkar)!


Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0