Lillasyster och lilla Storasyster -

Det fanns tjocka flick-TV, smala flick-TV, men ingen ville TV ha!

Vi satt någon dag förra veckan och diskuterade om barnprogram, och direkt kom jag och tänka på Katjakaj og Bentebent! 

Det här är kärlek för mig!

Några andra super barprogram från när man var liten!

  1. Dragon- Tales! Det kollade jag på när jag bodde i USA, men jaja!
  2. Adam och Eva! Det kan jag kolla på när som hälst, helt underbart! <3
  3. Nicke och Mojje, även om Mojje är en läskig pedofil...
  4. Fem myror är fler än fyra elefanter! BOMBOMBOMBOM BOM BOM BOM! Det är Oet i BOMET som gör det!
  5. Bumbi-Björnarna!
  6. My little ponny!
  7. Luftens hjältar!
  8. Doktor cosmos! Så härligt :D
  9. Pokémon så klart.
  10. MUMINTROLLEN!
Några fler förslag?

Kram, Sofie!

Allas kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt vackra namn är
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (den visas inte)

Har du en hemsida/blogg? Skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0